×
Welke indruk laat je achter? Een persoonlijke identiteit voor een nieuw product, dienst of bedrijf? Of is het tijd voor een nieuwe huisstijl? Het is belangrijk om dit op een gestructureerde en strategische manier aan te pakken.  De wereld om ons heen verandert continu en ook bedrijven moeten zich altijd blijven ontwikkelen. Past de huisstijl nog wel bij de identiteit en strategie van de organisatie? En past het nog bij deze tijd?

Een huisstijl moet consistent, onderscheidend en zichtbaar/opvallend zijn. Het moet zorgen voor herkenning en het beïnvloedt de houding van potentiële klanten ten opzichte van het merk/bedrijf. IQ-Media heeft veel ervaring met het ontwikkelen van huisstijlen voor diverse producten, diensten of bedrijven. Van kleinschalige lokale bedrijven met grote ambitie tot internationale mediaconcepten die op zoek zijn naar het juiste imago.

  • Strategie
  • Markt- / trendonderzoeken
  • Copywriting
  • Grafische en inhoudelijke ontwikkeling van: logo, pay-off, kleurgebruik, typografie, lay-out, fotografie, beeld en geluid
  • Ontwikkeling van overige huisstijldragers, zowel traditioneel als digitaal

Heeft u plannen voor een nieuwe corporate identity of wenst u een evaluatie van uw huidige huisstijl? Een goede reden om nu vrijblijvend uw ideeën en wensen aan ons kenbaar te maken.

 

contact